Bad, mat och kaka...

Godkväll i stugan!

Alltså caféet på b-huset har så enormt goda bakverk, där det stora problemet just är att välja☺ (glömde också tokigt nog min telefon hemma)

Blev först ett besök på Kappahl för att uppdatera Lillas underkläder - nu all in med topp, som det så fint heter (själv började jag använda topp när jag var närmare 20, men det är väl en annan femma)
Mötte upp sim-kompis-Elin på b-huset och  efter liiiite träning var det 45 min fri lek och jag simmade under tiden. Efter bad, varm dusch och bastu (jag har lärt Lilla att torka sig varm i bastun och inte duscha efteråt, tralalala) var det hög time för 2 varmkorvar och en bricka pommes med krydda, mumsfillibabba vad gott. Avslutade med en super-duper-god kaka och kaffe☺ (OM jag var mätt).

Åkte sedan hem till oss och töserna har lekt hela eftermiddagen☺. Jag har strukit en hög och tränat "runt" med Börje, som gick så himla fint.
Nu äter vi en omelett och sedan blir det tv'n.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...