Dans, fika, simning och agility...

Hej Fredag!

Wow, liten Börje väckte mig inte förrän 07.45 - han ska nog vara med lite oftare på agilityträning☺

Igår hade Lilla en utmaning som heta duga, med dans från 9-16.30 och därefter simträning. Hon är grym min Morv❤
Nästa helg är det simtävling på hemmaplan och Lilla ska pröva medley för första gången...

Pappsen bjöd mig på gofika och mysig pratstund på Konditoribageriet, Tack♡ det får vi snart göra om och semlan smälte som smör☺

Åkte till Netto och köpte ost (billigt är alltid roligt), sedan vidare till Hjerbergs och normala priser, tralalala

Hem och städade av lite samt förbereda till kvällens agilityträning (båda odjuren skulle med). Börje behöver social träning med andra hundar (och människor) -
ylade av glädje och ville vara kompis med alla 2 och 4 benta, pust och stön, vad det är jobbigt med ouppfostrade hundar.
Meeeen nu är det hög tid och Börje ska uppfostras till max (slut på semester och lata dagar)☺
Lilleman var grym igår och jag körde nog kanske vårt bästa lopp ever!!!
Så rolig, men svår bana och Vi satte den - fy faan vad Vi är bra!!!
Denna kursen har varit optimal, med bästa agilitynördarna och fokuserad Ylva. Vår första klass 2-3 kurs och jag kan lova att Carros banor är inte lätta. Så många fällor och jag kan med handen på hjärtat säga att det har bara varit klass 3 banor. Nästa vecka kör vi klass (1)-2 kurs igen och nog inga fel, med lite lättare banor☺. Nu har jag tränat i ett år för Carro och såååå mycket som Lilleman och jag har utvecklats👍. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...