Rolig dag med lite av varje...

Godkväll!

Blev en riktigt rolig och bra Måndag, trots tidig morgon☺
Vid 10.30 var skridskorna på och Vi var redo för ett pass på isen (läs; Lilla var redan trött i fötterna efter 15 min😨). Vi körde i 35 min och Ja, det fick bli med handikapp-triangeln för min del - är lite lätt bragig i benen och livrädd för att ramla...
Skridskor är ingen favvo, men någon gång emellanåt är väl ändå okej. Hem och värmde lite thai-mat till Lilla. Jag tränade Börje ute och försöker nu lära in "runt" i praktiken med hinder - efter flertalet försök, så verkar poletten ramla ner då och då, jipppy.
Lilla blev kvar hemma med Freddan medan jag och Lilleman for till arenan. Körde banan från torsdagens träning och Lilleman gick riktigt bra👏. Tänk om man kunde muta domaren innan tävling och få öva sig - att pinnarna skulle ramla in då, tralalala

Ätit goda köttbullar till kvällsmat och sitter nu skönt i fåtöljen, ljuvligt. Imorgon blir det lite simträning och självklart lek också. Ska möta upp en simkompis till Lilla på b-huset och efter träning och bad blir det mat och gofika på b-huset. Vattnar sig redan i munnen vid tanken av deras smarriga kakor☺.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...