Ser ut och dålig handling...

Godmorgon Fredag!

Dålig uppdatering, trots hemmadag...vilket inte innebär lata dagar☺

Lilla åkte med Sabina till skolan, så 08.20 var jag beredd för "operation tvätta fönster utvändigt"...det gick inte längre att se ut när solen skiner in och det bara kliade i tvätta-fönster-fingrarna.
Städade sedan invändigt och vi hann även en promenad innan jag åkte in och handlade.
Hämtade Lilla och lite fika tillsammans samt läxor innan jag åkte på agilityträning. Hujedamäj vad många fällor det var igår - inte min bana, men skam den som ger sig. För att lyckas i agility och allt annat också för den delen så krävs det att både hund och förare är samspelta☺

Sitter nu och väntar på att Freddan ska bli klar med sin blodprover. Jag har varit och tagit min spruta.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...