HLR, dans och styrketräning...

Godkväll Måndag!

Tidig uppstigning och frukost till Lilla☺. Åkte till stan strax innan lunch för att hinna med några ärenden. Sedan vidare till arenan för att träna pöjka innan Lilla slutar skolan.

Måndagar innebär dans × 2 för Lilla och vanligtvis brukar jag simma, men idag överraskande jag mig själv med ett styrketränings pass. Rodd 30 min och styrketräning 30 min - ben och armar är som gelé☺.

Denna veckan har de "Må bra vecka" på Broholmskolan och veckan inleddes med HLR. Lilla brukar ofta gå igenom och prata, om det har varit något speciellt - idag var det inget annorlunda och jag fick agera docka.
Hon gick igenom hela förloppet grundligt och när hon sedan ringde 112, kunde jag/vi inte hålla mig/oss längre...
Detta är Lillas egna ord;
Hej mitt namn är Agnes Carlsson-Djerf och jag har en meningslös (skulle naturligtvis vara medvetslös) person här som behöver Er hjälp...
Behöver det nämnas att jag skrattade galet mycket. Lilla har förvrängt/förvränger ofta ord och det går inte att hålla sig för skratt☺

Ps) hittade ett kort från forntiden och skratta ihjäl mig när jag tänker på, "jag heter Conny och är 25 år"😂😂😂

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...