Tisdag...

Godmorgon Sverige!

Idag har moppen rullat mot Old Town och sedan vidare mot Panorama viewpoint...utsikten är helt amazing, så vackert. Jag har tagit en del bilder under färden för att försöka dela med mig till Er, men ett kort säger en sak och verkligheten en helt annan:)

Nu väntar Vi in omelett och homemade panncake...lovely♡

Uppdatering 13.32...nu är Vi tillbaka och slappar vid poolen och lilla har träffat en vän, så nu är det tjo och tjim...

Ps) har jag sagt att Vi har det sååå skööönt, tralalalala.

Kram från oss!

Kommentarer

  1. Snygga muggar. Finns det inga med "herr-motiv"? Det skulle jag gilla.
    Snart klar med första jobbdagen i år. Mycket att göra men skönt att vara tillbaks. Vad ni ser ut att äta god mat, det riktigt vattnas i munnen när jag ser korten.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Visst är muggarna fina:) visste att du skulle gilla dem...maten är riktigt god.
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...