Ingen sovmorgon här inte...

Hej Sverige 'mitt i natten'!

Klockan har ringt för en halvtimme sedan och jag känner mig lite lagom seg för att stiga upp...men, man ska inte sova bort en semester, eller hur?!

Har redan kommit in in i mina nya semester-rutiner som jag trivs mycket bra med. Uppstigning-insmörjning-bikini-påklädning-linsinsättning och sedan är jag klar för en dag på stranden:)

Man kan välja att äta frulle var som, typ uppe på gatan, i vårt egna lilla café eller som Vi har gjort en hel del, rostade mackor ute på balkongen...lätt, gott och smidigt:)

Igår var det lite shopping (igen), där nu äntligen min och mamsen' s affär gick i lås och vi fick nu de väskor vi ville ha...jag köpte även en större plånbok, som jag borde kunna hålla reda på, hahaha
Blev även en mindre tyg väska till lilla och en större till mig. Perfekta att ha ett par veckor under semestern här nere. Förövrigt har det blivit ett par 'sladderbyxor', tvålar, tavla, skolväska, hörlurar...

F och lilla sover fortfarande, men jag ska snart sätta igång operation väckning...

Önskar Er en fin helg, kram!

Ps) jag hoppas att bloggen är lite medgörlig idag, så kan det bli lite flera bilder:)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...