Första kvällen i Saladan...

Godkväll!

Nu ligger Vi nerbäddade (läs klockan 22.20) och jag ska göra ett extra försök att skicka iväg detta inlägg...har nog provat 10 ggr och uppkopplingen suger rejält.

Har varit inne i Saladan och ätit samt bunkrat upp med diverse provianter, samt köpt lite parmacia-saker.

Har tagit lite kort på lägenheten...blev dock 'kvällskort' men hoppas det syns någorlunda. Balkongen är hyffsat stor med en liten soffa och bord samt klädställning för tvättade kläder. Så det känns nästan som hemma, med tvättmaskin och strykjärn, tralalalala

Godnatt!

Kommentarer

  1. Vad skönt med lite tvätt. Det har även varit min sysselsättning idag. Solen har tittat fram en stund ock det kändes nästan som vår med 5 grader varmt. Hur varmt är det där, jag hoppad ingen solbränna än. Kram H

    SvaraRadera
  2. Hej Lady Rowena, har inte kollat temperaturen, men skulle gissa runt 33 kanske:) och jag är vit som snö, tralalalala. Tänkte idag att jag skulle joina en som tydligen bränt på ett bra tag, så hade just black and white varit än så tydligt...
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...