Lördag på Long Beach...

Idag blåser det friska vidar på Lanta...tjo och tjim från Thailändska barnens dag:)

Nu är klockan 12.45 och Vi sitter hos 'kara' och väntar in lite mat...blev lite spicy prawn.
F och lilla tog en massage medan jag vilade mig (igen).

Nu är Vi tillbaks vid vår pool och Agnes leker med Linnea...är alltid ett gissel att få henne upp ur badet:) helt galet vad hon har badat...kan inte finnas tillstymmelse av vax (eller lax som hon själv säger) i öronen iaf, hahaha

Vi ska snart gå upp och göra oss 'vackra'. Ikväll blir det mat hos Katten igeeen.

Kram F.Y.A.S.A

Kommentarer

  1. Vilken resa ni gör!! Helt underbar! Den bruna skinnväskan var grymt snygg måste jag säga :)) Agnes ser ut dom "Ville Valle i Söderhavet" vet inte om du sett dessa filmer...
    Idag tror jag att svägerskan med familj kommer hem från sin resa.. 2 veckor går fort .. Ska ringa dom senare...!
    Åter igen säger jag.. fortsätt att njuta!!!
    Kraaaaam från Terese

    SvaraRadera
  2. Så skönt det ser ut. Här hopar sig svarta moln och regn på intåg. Fast jag är ju med på ett litet hörn i er resa känns det som. Vi väntar snart lunchgäster och det bjuds på kamben för oss som äter kött. Maria får en spenatrulle. Kram till er alla, H

    SvaraRadera
  3. Vi njuuuter och har det så gott:) Jag säger det igen, Thailand is the best♡

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...