Kontraster...

Hej mitt i natten till Måndag!

Då var det visst kallt i Svedala och lite puder på backen. Snacka om kontraster, tralalalala. För här är det runt 32 och SOL å jag klagar inte...älskar när grisfläsket kokar i värmen:)

Igår kväll blev det en tur in till Saladan och lilla fick ett snorkelset med simfötter...Lyckan var total (har drömt om dessa simfötter ett tag nu:)) och när Vi skulle gå ut för att säga Godnatt hade hon somnat med hela sitt 'sorkel-set' omfamnat i sina armar♡.

F suger fortfarande på karamellen, ska-jag-ut-och-dyka-eller-inte, men nu ligger oddset högt på att det blir en dykdag till Koh Haa...

Lillas vän (tror jag) åker hem imorgon, så idag har de bokat träff vid poolen kl.14...en bra dags och Vi kan åka söderut till en strand på f.m.
Igår badade de i poolen (oavbrutet) mellan 13-17, JAAA, hon är galen:)

Ha en bra Måndag och Ny jobbvecka...längtar inte hem, bara efter min yviga lilla hårboll...skämt å sido, batterierna är laddade med sol och bad ett tag framöver och det blir nog bra med 'den vanliga vardagen' igen, iaf intalar jag mig det:)

Kram från oss!

Kommentarer

  1. Agnes kommer att ha simhud mellan tårna när hon kommer hem... Hehehe!!
    Nä Ylva du vill inte hem till vardagen.. -9 grader idag brrrr... Solen & värmen ÄR det bästa!!!! :))
    Kram kram // Terese

    SvaraRadera
  2. Hej på Er, burr vad kallt. Men fördelen med kyla och snö är 'rena barn och djur', hahaha...nä, jag föredrar också värme och sol.
    Kramelikramen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...