Få timmar...

Godkväll Tisdag!

Vart tar dagarna vägen? De går på tok för fort och vipps ligger man nerbäddad igen, tralalalala...och jag njuter av varje dag - älskar mitt jobb!

Efter jobbet fick det bli Cisco-tid och Vi sprang 5:an. Vill gärna jobba han alla dagar..meeen tyvärr räcker inte tiden till, så onsdagar får det bli lydnad och följe samt vila på torsdagar.
Blir alldeles pirrig när jag tänker på att Vi ska tävla på lördag, gulp! Inte tränat agility sedan mitten av december och dels att han har gått skit-dåligt efter sista tävlingen...han är verkligen en klurig liten byracka:) ett litet snesteg från min sida, så ballar han ur.

I kväll har jag (äntligen) pratat med F, även om det vart ett kort samtal. Allt var iallafall bra men långa dagar...lilla fällde ett par krokodiltårar och saknar sin pappa. Men inte var Vi dummare, och lekte att F var med vid bordet under kvällsmaten. Han fick agera groda med tillhörande mask och tårarna byttes istället ut mot ett skratt.

Kram från oss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...