All min själ...

Godkväll alla bloggisar!

Nu har jag efter säkert 20 försök (äntligen) fått iväg två inlägg...som sagt nätet rockar inte fett och har inte vart på min sida. Men skam den som ger sig...

Maten var delikat och Vi har börjat 'kampen' om best-price-tonight på väsk-avdelningen och när Vi (jag och mamsen) är klara så blir det nog ett par väskor med oss hem.

F har checkat med Lanta Divers och ska boka en dagstur med 3 dyk ut till Koh Ha...lilla och jag skulle gärna följt med, men 4 h (tur och retur) blir lite mycket.

Imorgon blir det nog en sväng med moppen, kanske till en annan strand, vad vet jag...vi njuter av manjana-livet och stormtrivs. Thailand is the best♡

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...