Seg och trött...

Godmorgon!

Har varit ute på cykeltur med en styck omotiverad Cisco (och jag kände detsamma)...trött mössan på och inte helt ok i strupen.
F åkte tidigt till Gbg och jag blev väckt strax efter 7 av en liten Morv. Så 07.40 var jag redan påklädd och ute med Snorreberg. 

Idag kommer papsen hit och äter...jag ska göra köttbullar - frågan är bara; hinner Vi baka kanelbullar innan?

Skönt att Vi klarade oss lindrigt från Simone...och för verkets del har kvällen/natten varait kalasbra.

Kommentarer

  1. Middagen var jättegod ser redan fram till nästa gång jag blir bjuden.
    /Sture.

    SvaraRadera
  2. Alltid lika kul att bjuda bästa papsen på lite mat...ringde och kollade om du ville smaka på bullarna, men kom inte fram...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...