Grym träningsvärk, jobb och möte...

Godkväll!
 
Sorry för dålig uppdate today...har haft för mycket helt enkelt, eller? Kom knappt ur sängen imorse och träningsvärken har inte gett med sig, kanske till och med blivit värre. Trodde och hade förhoppningar om att denna så kallade zumban skulle mjuka upp Ylva-kylskåp:)
 
Har jobbat och väl hemma blev det en cykeltur med Lilleman, som tyvärr tyckte att jag kom med ett mycket "pissigt" förslag...förstår han precis, men det kostar att ligga på topp och då får man bita i det sura äpplet. Lille plutten!
 
Agnes kompis Ines kom över på lite 'lek' och jag förberedde kvällens möte på klubben och hann även stryka en hög med tvätt...hade gärna vilat lite, men det ska jag göra nu. Mötet på klubben gick bra och gruppindelningen är nu gjord inför vinterns träningar i Cicci`s r-hus - längtar...och denna vintern finns det lite att förbättra och jobba med. Tänk när jag 'halkade med som på ett bananskal' förra året och i år är det jag som har tagit tag i vinterträningen, coolt va? Var inte riktigt min tanke att involvera mig så mycket, hur kunde nu detta ske?
 
Imorgon är det sista gången på agilitykursen och till helgen är det tävling i Kungälv och jag har startnummer 1 (gulp) i hoppklassen...
 
God natt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...