Bekänna färg...

Hej!

Får bli en snabb uppdatering till Er som läser min blogg...jag sitter ner 5 minuter innan det bär iväg till simträning, och idag ska jag också simma:)

Jisses, säger jag bara...Ylva får numera bekänna färg och jobbar arslet av sig, hahaha...idag var det nytt ställe - ny utmaning. Snälla papsen hämtade lilla, hem och ut på cykeltur med lilleman. Har även hunnit stryka en tvätthög och dammsugit dagens Snorrehår...som alla säger; 'Välkommen in i det verkliga livet Ylva'...jo, man tackar och inte så konstigt att jag numera går och lägger mig 20.30...kan kanske med tur hålla mig vaken och titta på Bonden (som jag somnade ifrån förra veckan:))

Kramar från en numera arbetande Ylva!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...