En lugn söndag...

Hej på Er!

Gick inte upp förrän efter 09.00 - när hände det sist?!

Lilleman väckte mig 07.00 och var spekulant på att hoppa upp, men fick ett nej...gjorde ett nytt försök efter en stund och då tyckte jag synd om honom...så plötsligt låg en liten hårig byracka mellan oss - nöjd till tusen:)

Hade planer på att gå Rådapromenaden, men jag ballade ur av det tilltagande regnet. Så vi har bara tagit det lugnt och gjort lite nyttosaker...som att klippa Loose-man's klor, fixa gluggarna över kyl och frys samt förberett söndagsmaten.
Nu ligger jag raklång i soffan menas F och lilla lär sig klockan...

I eftermiddag är det dans (lilla stod över torsdags-dansen) vill att hon ska vara fit-for-fight innan hon simmar igen...kanske att jag vågar mig på zumban idag. Känns bara lite skrämmande att det är Emma (stenhård) som håller i passet. Får se om jag vågar...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...