Promenad, klipp och klubbmöte...

Godkväll!

Jag lyckades att peppa mig och gick ut i regnet, med en mindre peppad Loose-man, som tyvärr hatar regn. Efter skolan åkte jag lilla till klipperian och nu är jag Yngve igeeeeeen, så skönt:)

Hann dessvärre inte med pepparkaksbak idag, men jag slipper nog inte undan imorgon...tänk nästa vecka firar Vi 10 år i vårt hus och det ska firas ordentligt vill jag lova, då Vi ska ge huset en finfin 10-års present. Ska hålla er på sträckbänken lite till...men jag lovar att om några av Er är nyfikna, så säg till, för då lägger jag självklart upp bilder på bloggen:)

Ikväll har vi klämt både ett s-möte och därefter klubbmöte...tiden var knapp innan klubbmötet och jag har då aldrig varit med om ett så kvickt s-möte.

Godnatt!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...