Jobb, läxa, fix och kurs...

Godkväll!

Blir nästan mörkrädd - dagarna bara svischar förbi. Och imorgon samt på torsdag så börjar jag 07.30...hade egentligen tänkt mig en ledig dag på torsdag, men hann inte:) meeen vad gör det när jag har fått turen att vara med i poolen. Det är så kul och jag åker glad till jobbet varje dag...

Det enda är att jag har fått liiiite mer att göra...för tvätt, städ och matinköp sköter sig inte själv direkt. Och tänk vilken tur jag har haft och har fått jobba varje dag - kan bara föreställa mig hur trist det blir när man närmar sig 300 dagar och måste sluta...men det tänker jag inte på nu, utan gläds så länge det varar:)

Väl hemma fixade vi lillas läxa som hon gör galant...fick bli en kortare cykeltur med lilleman...hann snabbt steka lite amerikanska banan pannkakor innan jag och Snorreberg åkte till klubben för agilitykurs. Och nu går han så himla bra:) snabb, pigg, glad och taggad till tusen - precis som jag vill ha honom. Tänk att jag hade sån tur och fick världens bästaste Loose-man...skulle inte byta bort dig för allt smör i Småland, hahaha.

När vi var klara ringde en styck liten Morv som var så ledsen och längtade efter mig...hon var förstörd och orolig att hon störde. Min lilla skatt stör aldrig och mamma-Ylva kommer så fort hon kan. Väl hemma blev jag väl mottagen av en stor Morvkram...tänk att man kan älska en liten skatt så mycket - vad skulle Vi göra utan Dig, våran lilla trollunge.

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...