Håll nu i Er...

Godkväll!

Strax är maten klar - eller gör sig klar själv:) pommes och kamben att värma är ingen större ansträngning...men torsdagar då det är dansträning, får maten gå fort och lätt.

Nu har jag fått för mig att 'pröva' dansa zumba när MorvaLisa dansar...behöver bara ta med ett draperi omkring mig och ku-klux-klan hätta på pallet. Jag är ju milt sagt inte den mest taktfasta och mjukaste människan i den här kommunen...men ist för att bara prata strunt och vila sig, så kan jag träna ett pass samtidigt som lilla...nu får vi bara se om jag vågar:)

Imorgon är det fredag och veckans sista jobbdag...trivs som fisken i vattnet. Gör mitt sista pass på måndag och läraren hade gärna fått vara kvar på Cypern en vecka till, hahaha.
Nästa tisdag är jag ledig och ska vara med lilla en dag i skolan och på torsdag har jag också tagit ledigt, för då ska vi bli fixade i barret.

Och på lördag är det (äntligen) agilitytävling igeeeeeen med världens bästa Loose-man. Första inomhus-tävlingen och på konstgräs. Undra vad han tycker om det:)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...