Muskelinflammation och civilpolis...

Godkväll!

Blev en låååång dag och ändå körde de small-prisutdelningen innan medium var klar...en klicker och handtvål blev min och Loose-man's priser:)

Och nu kan jag bara meddela att värken i min högeraxel är 'from hell'...gör helt vansinnigt ont och jag kan knappt använda min högra arm - halvt handikappad med andra ord.

Måste också bara berätta vad jag råkade ut för idag...GPS flippade ur fullständigt och visade in mig på en grusväg, mitt ut i ingenstans. Och på denna halvt ödsliga väg är det bara jag och en helt vanlig V70 framför mig - som rätt som det är stannar...och ur kliver en tjej och kommer gående mot min bil. Glad i hågen kör jag ner rutan och frågar; Hej, ska du också tävla och har kört lite fel? Varpå hon svarar; Nej, jag är civilpolis och trodde det var Dig vi skulle träffa!!!...Ylvas puls fördubblas och jag sneglar snabbt mot bröstkorgen - yeeees bältet är fastspänt. Neeeej svarar jag, vi ska i n t e träffas:) jag fick isället en vägbeskrivning och de åkte vidare mot sitt "rätta" mål...

Godnatt!

Ps) Nu har jag anmält mig till ytterligare 2 tävlingar i november:)

Kommentarer

  1. Men hjälp vilken grej... Phu jag hade oxå blivit lite nervig.. Hehehe...
    Vi ses snart!!
    Kram Terese

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...