Simträning och lekkompis...

Godkväll!

Halva veckan avverkad och idag följde bästis-Lisa med hem efter skolan. Jag vilade mig i solen en stund innan vi åkte på simträning...på onsdagsträningen är det betydligt mindre simmare än på söndagar. Agnes fick prova att simma med simfötter idag...var dock lite stooora, då minsta storleken vart 34:)

Imorgon börjar dansen igen och vi 'dansmorsor' får tjöta skit en stund (igen)...idag har jag varit på en introduktion för timanställda vikarier i bemaningspoolen. Lät intressant och jag ska på ytterligare ett möte nu på fredag. Nu finns det självklart ett x antal personer i poolen (med och utan behörighet) så man får väl se...utbildade vikarier går naturligtvis i det främre rummet. Hur som så har jag iaf visat mitt intresse för grundskolan och sen 'hålla tummarna'.

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...