Imorgon ska jag jobba...

Godkväll!

Tordagkväll och vi sitter i soffan mätta och belåtna:) lillas dansträning är avklarad och nu väntar vi på Kockarnas kamp och Broadchurch...sköna kvällar i soffan är heliga:)

Nu till något annat mina cybervänner - imorgon ska jag jobba, tjohoo vad det ska bli kul, spännande och självklart lite pirrigt...
Jag var tidigare idag och lämnade in mina papper hos bemanningspoolen och fick då förfrågan om att jobba redan imorgon! Att jag blev både paff, mycket glad och lite småsvettig i armhölan...det är utbildningsdag i kommunen och särskolan behövde en vikarie. Så klockan 08.00 ska jag vara på plats och jag känner mig taggad till tusen...så håll nu tummarna för mig imorgon:)

Nu börjar kockelilockarna sin kamp, hej så länge!

Kommentarer

  1. Roligt! Lycka till på jobbet :))
    Tänker på dig.,,,,
    Kram Terese

    SvaraRadera
  2. Tack, vad du är gullig:) ha en bra dag på jobbet, kram!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Nämen vad roligt. Att du kommer vara mör ikväll.

    kram H

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...