Läxa, beröm och hela havet stormar...

Godkväll!

Nyss hemkommen, duschat och krupit ner i sängen...det känns som halv sjögång i pallet, men skoj är det:) det enda som känns lite 'halvjobbigt' är all logistik runt att lämna och hämta lilla vid skolan...vill ju inte gärna att det ska kosta mer än det smakar så att säga.

Agnes har gjort veckans läs/skriv-läxa. Hoppas att kul-med-läxa håller i sig länge:)

Ikväll var jag och lilleman på agilitykurs och han gick så himla bra...meeen eftersom han ska tävla hela helgen så sparade jag på krutet och han gick bara en runda. När han har viljan och suget framåt är han oslagbar och det gör mig överlycklig...nu skulle jag aldrig byta bort han mot någon annan. Han fick så mycket beröm av de andra kursarna och jag växte nog 1 dm, hahaha...ibland känns han som en helt ny vovsing eller är det att polletten har ramlat ner?!

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...