Roliga dagar...

Godkväll!

Wow, vad dagarna går undan...hinner knappt blinka och dagen är slut:)

Men så kul det är - känner mig glad och förväntansfull varje morgon när jag åker till jobbet...och för att inte prata om vad glad jag är över min finfina bil som jag älskar att köra. En annan sak som också gör mig så glad är, att jag har världens bästa Cisco - vad skulle jag göra utan dig min fula lilla hårboll...

Och det finaste jag och F har är våran finaste-bästa-envisaste Morveliborven...vad skulle Vi göra utan Dig...även om du då och då får vårt hår att resa sig - så byter Vi aldrig bort Dig, våran lilla skitunge.

Ps) nu höll jag på att glömma - Fredrik, min Fredrik, du förgyller mitt liv och idag har jag äntligen fått min nya fina centraldammsugare...och dealen ruckar jag inte en millimeter...hahaha, jag som älskar att dammsuga. Tusen tack för min fina present♥

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...