Nytt place...

Hej Onsdag!

Idag har jag varit i Månesköldskolan och det kändes jättebra. Jag trivs som handen i handsken:) men i pallet är det berg-och-dalbana minst sagt, hahaha. Dagarna rusar iväg och jag är återigen så tacksam över all hjälp från världens bästa päron...

Tur att jag har världens bästa Morv också som idag åt mellis själv hemma medan jag cykeltränade Snorreberg...meeen på fredag ska jag och skatten ha en morvdag, bara jag och hon = bad, godis, pommes och andra smaskiga sötsaker.  För till helgen är det tävling i dagarna två och då hoppas jag på uppehåll och en supertaggad Snorre-Borre-Man:)

Nu måste jag vila upp mig i soffan en stund innan det är dags för 40-årsfirande på Bakgår'n...och imorgon, då får jag äntligen hämta min efterlängtade FOJ, tjohoooooo vad ball det ska bli.

Nu ropar en liten skatt som är sugen på riktiga Ylva - kramar i massor...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...