Min "första" arbetsdag...

Hej svejs!
 
Då var min första arbetsdag avverkad och även om det inte vart många timmar, så känns det i både kropp och knopp. Meeen kul var det och jag hoppas att få komma tillbaks, om behov finnes:)
 
Tur att jag har världens bästa papps som så snällt hämtade Morvelberg i skolan idag, Tack igen! Agnes var för övrigt eld och lågor över att få visa upp sin "räknebok" som hon jobbat med...F har kommit hem från Gbg och (sitter) redan vid computer med dagens jobb 2:) Jag har dammsugit och torkat golven med hjälp av lilla och tänker nu lägga mig 5 min i soffan = Zzzzzzzz 30 min...
 
Har även packat lite inför morgondagen då jag och bästaste Cisco-Slisk-Berg ska åka till Tibro och tävla DM...nu jälar Snorren. Nu ska Vi köra skiten ur alla andra fisar och visa var skåpet ska stå, mohaaaaa! Håll nu alla tassar och klor för att byrackan är på sitt allra bästa humör och 100 % kämparanda. Kan liksom behövas när det är öppna klasser = alla får vara med:) Jag ska ta på mig "bästa-lockelse-looken" och springa fort som en djävul...Kram!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...