Seg och premiär...

Godkväll!

Seg som tuggummi och känslan av en ny infektion är inget vidare:(...så trött på detta och önskar mig en pigg kropp med massor av energi. Igår somnade jag bums vid 21.00 - jösses, jobbet suger musten ur mig, hahaha

Idag hämtade papsen lilla och de for till Vara på möte, så vi hoppade över simningen idag. Kändes skönt att slippa fara till stan igen och Taaaack bäste pappsilappsen för all hjälp!

Nu ligger jag bänkad framför tv'n, redo för premiären av Bonden...och sedan blir det (tidig) godnatt, för imorgon börjar jag redan 07.45.

Kommentarer

  1. Ja man blir trött.... Så börjar d bli riktig höst oxå .... Gillar ju inte jag..
    Känner me av en förkylning .. Ont i halsen & huvudet .. Hoppas d ordnar till sig till nästa vecka!
    Ha en bra jobbdag imorgon!
    Kram Terese <3

    SvaraRadera
  2. Då får Vi krya-på-oss båda två:) ...Hösten är annars min favvomånad, med fina färger och lite regnrusk på rutorna...igår somnade jag 20.40 = missade min favvoserie:)

    Ha en bra dag, kram!

    SvaraRadera
  3. Vi får kurera oss imorgon me lite tacos :))

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...