Kalas och simträning...

Hej Söndag!

Enligt lilla's egentolkade mening - "detta har varit den bästa dagen"...bowling-kalas, simträning och söndags-pizza.

Kalaset gick bra trots att mina och F's trumhinnor satt på utsidan och att min förkylning hade börjat om;) alla 13 barn kom och efter bowling och mat så avslutades kalaset med disco och dansstopp. Väl hemma gick jag en sväng med lilleman och sedan lite solhäng innan det var dags för simträning.

Nu sitter jag med en överfull pizza-buk och ska bara slappa i soffan. Denna veckan blir det att kurera sig innan lördag då det är dags för DM i Tibro...som förövrigt är mitt favvo-tävlings-ställe:)

Kommentarer

  1. Det går nog bra jag tror du vinner storslam.
    /Sture.

    SvaraRadera
  2. Tror jag med...har redan börjat banta liten så han är extra hungrig på lördag!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...