Varmaste dagen...

Hej igen!
Dagen började lite molnig, men övergick till att vara den varmaste dagen sen vi kom hit.
Agnes har även idag bott i poolen med sina vänner (som tyvärr åker hemåt imorgon) och hennes ögon är blodröda av allt klor, men kul har de. Hon simmar för övrigt riktigt bra nu och i förrgår simmade hon 200 m:). Kan inte påstå att A äter allt för mycket och man får vara nöjd om hon pillar i sig lite flingor och melon till frukost...lite kex på f.m och med tur pommes/ris och sallad plus watermelon-shake till lunch och kvällsmat. Men jag lovar att jag äter ordentliga portioner, eller som A och F brukar säga (om det lämnas ngt) : 'ge det till Ylva för hon länsar och äter upp allt på tallriken'

Vi brukar äta lunch vid 14-tiden och idag tog Vi moppen till 'stan' för att äta en halv grillad kyckling med liiiiis...och självklart har vi gjort lite inköp idag:) typ, klocka, läderarmband och drybag.

Min nacke (peppar, peppar) känns lite bättre efter gårdagskvällens omgång och jag funderar om jag ska våga mig på en bsn-massage ikväll igen.

Kramar från oss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...