Sida vid sida...

Godmorgon Sverige!
Ny vecka och många som går tillbaks till jobb efter en lång ledighet I guess...som tur är har Vi ett tag kvar på denna underbara ö:)

Och idag är ingen vanlig dag...Vi ligger i solsängarna brevid fam. Slinger!!! Stort värre...A badar och leker med deras minsta dotter medan jag och F har pratat en hel del med karln.

Vi stormtrivs på detta hotell, lugn atmosfär, läget, inga skrikiga småbarn och man kan sitta och inta frukosten (som är riktigt bra) utan att få hörselbekymmer:) det finns en sak som är negativt och det är priset.

Kram så länge!

Kommentarer

  1. Ja nu är jag tillbaka på jobbet efter besök på ÅVC som tyvärr inte var helt till belåtenhet.Får göra en ny kontroll om en månad.Är jätte förkyld som många andra på jobbet.Som tur är har jag gott om flextid så jag kan gå hem lite tidigare.Vad kul med kompisar på semestern.Nu kan ni lösa alla problem tillsammans.Ha det så kul//ASD

    SvaraRadera
  2. Trist med bltr och förkylningen. Jag har precis avverkat 1000 m :) och ska nu njuta ännu en ljuvlig solnedgång...A har badat hela dagen med sina 2 vänner, förutom stopp för mat och målning på t-shirt. Hon njuter och önskade att hon var en sjöjungfru...
    Kram och krya på Dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...