Lyx tonight...

Hej igen,

WiFi'n är lite lagom småseg på kvällen och man får inte ha bråttom, då det kan behövas 1,2 eller 7 försök innan inlägget publiceras...

Hur som helst, Vi började kvällen med massage och idag gick massage-tjejen på min rygg och tro det eller ej, men det var en skön upplevelse. Imorgon får det bli en sista massage och A ska måla tår och naglar.

Måste bara skriva om dagens F oxå, som gjorde dagens blunder...eftersom det var fridag från allt vad dyk och teori innebär, så bestämde vi oss för att åka in till stan. Jag har påbörjat operation prutning på en resväska till skatten och har väl lyckats si så där, men imorgon då ska storstöten sättas in för 'best price':) (behöver liksom en extra väska till alla mina inköp:))
Innan vi skulle gå och äta skulle F bara gå in på ett ställe för att köpa en dricka och upptäcker till din förvåning att plånboken är inte med...la,la,la och det var bara att åka tillbaka hungriga och törstiga...
F föreslog att vi skulle äta på stranden, men jag var mer sugen på hotellets mat, och då fick det bli...en hederlig och mycket god club sandwich och cola såklart. Servicen är outstanding och idag ville Vi bli upppassade och inte äta mat på 'plasttallrikar'.
Gick sedan mätta och belåtna till solsängen för att avnjuta solens varma strålar...

Hotellet har även en 'finare' restaurang som vi bestämde oss att prova ikväll...och wow vilken service och lyx...så fint och personal överallt. Ville man äta thai skulle vi sitta på bottenplan, men vi hade bestämt oss för pizza och fick följa med en trappa upp. Drog ut stolarna åt oss och man fick största torka-munnen-duken i knät. En personal kom med varma handdukar till att torka oss om händerna, en annan kom med menyn och en tredje med drickat...klockrent, mycket gott och precis innan maten kom in ringde världens bästa papps, vad glad jag blev...jag vet att Ni skulle älska detta hotell och jag vill mer än gärna åka tillbaks hit...en sak har man lärt sig genom åren - man får vad man betalar för, och vill man leva bra och äta gott, så kostar det.
Det enda jag måste ge lite kritik på är rummen som börjar bli slitna och skulle behöva en makeover, men och andra sidan har vi inte tillbringat många h på rummet.

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...