Ryssar, Slinger och stor-stjärt...

Godkväll!
Swetlana och co har invarderat Thailand och det är säkert 80 % ryssar på hotellet...men håll nu i Er när jag skriver att de är helt ok och F fick 'en' brevid sig på propellerplanet:) Vi får se hur kvällen avlöper då det är Russian-night med (svensk) vodka.

Dagens Slinger, är att jag stötte emot hans arm vid frukosten...imorgon ska F lägga in storstöten och försöka få en pratstund.

När vi var i stan tidigare idag hade jag bara bikini och var tvungen att investera i ett par shorts...lättare sagt än gjort och det är bara att konstatera att jag lider av ett 'big Ass' som dessvärre inte kom ner i många shorts...fick iaf till slut ett par som passade stor-stjärten:)

Min första Rolex är inhandlad och jag håller tummar och tår att den ska funka resten av semestern...

Nu ska VI sätta oss på balkongen och kolla in vodka-people.

Kram!

Kommentarer

  1. Hej!
    Kul ni har det :)
    Passa er för Ryssarna bara. Vi stötte på dem i Tunisien. Inte så trevligt. De köpte sig förtur till ALLT och om det inte gick så smet de före. Har inget gott att säga om turistande Ryssar. Fulla blir de säkert oxå. De vi stötte på drack vodka rent och blev därför redigt berusade.
    I övrigt så är det inte din rumpestunp som är stor, det är byxorna som är för små ;)
    Kram till er <3
    /AE

    SvaraRadera
  2. Här har de, än så 'länge' skött dig...men man får väl vara på din vakt:)
    Kram tillbaks!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...