Utploppade ögon...

Godmorgon Fredag!
Har dålig koll på dagarna numera. Kan inte annat än att erkänna en viss nervositet idag...F ska ut och provdyka, för att sedan, om det går bra avlägga flera dyk och teori. Klarar han det får han ett certifikat, Open water och kan då dyka i hela världen. A vill mer än gärna vara med, men med en åldersgräns på 10 år, så fick hon nöja sig med att provdyka med syrgas i poolen.
Själv trivs jag bäst på land, med huvudet på rätt sida:) så varför känner jag mig lite pirrig? Jo, inatt drömde jag att F kom tillbaka efter dyken med ögona kvar i cyklopet...trycket hade blivit för högt helt enkelt. Så nu håller jag tummarna att han kommer hem, med båda ögona där de ska sitta.

Kommentarer

  1. Då får vi önska lycka till och hoppas att ögonen sitter där de ska.Men det finns fina porslinsögon nu för tiden men tyvärr så ser man ju inte med dem.Nu idag när jag är ledig åker det lilla av julen som jag har tagit fram ut.Byter gardiner i köket och såvidare.Idag är det någon minusgrad + att det blåser nordanvind, så det är kallt.Ska hålla mig inne och gå på gåbandet för första gången efter min förkylning som är bättre.Fick brev från kära lilla doktorn igår som vill att jag ska öka dosen av blodtryckspiller lite och sedan kolla trycket igen.Ha det så bra//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...