Back, shoulder and head massage...

Godkväll!
Ikväll var det åter dags för lite massage...A tar fotmassage medan jag och F tar bsh-massage. Jag ljuger om jag säger att det är en 'skön och avslappnad' timma. Jag har under de senaste 3 åren gått med, mer eller mindre värk och stelhet i min nacke. Vissa dagar så ont att jag får ta hjälp för att lyfta skallen från kudden och då kan jag tillägga att en värmedyna ofta ligger på min kudde.

Tjejen som ikväll masserade mig gjorde ett riktigt 'hästjobb' och det känns faktiskt lite bättre...men emellanåt kan jag erkänna att jag hade gåshud och med en känsla av att skallen hängde på en tråd:) ska absolut be att få denna kvinna igen som med sina magiska händer kanske kan lirka upp onda nacke.

Den andra gången i rad som lilla skatten somnar under sin massage... ligger som en klubbad säl efter en hel  dag med bad:)

Nu ligger Vi nerbäddade, A-spelar på plattan, F-spelar Nintendo och Y-surfar...trevligt va?!

Kram från oss!

Kommentarer

  1. Passa på och få massage för din nacke när du har tillgång på duktiga tjejer sä kanske du hinner att få ordning på din nacke.Kommer från stadens sus och dus, har hämtat kräfttallrikar som jag köpte lördagen innan nyår på bud hos Skogberg så nu har jag ett dussin till kusten.Här har det varit GRÅTT hela dagen,fy så tråkigt,njut av sista veckan.Kram från ASD

    SvaraRadera
  2. Vi njuter och har ingen hemlängtan, förutom till Loosse såklart...här finns allt Vi behöver: SOL och värme, sköna bad, uppmjukande massage, god mat och framför allt ett lugn.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Mmmmm.... Låter så skööööönt!! Här e d sist dagen imorgon sen e d skoldag igen.... Vet inte hur jag ska få upp 7 sovarna.... Hehehe
    Ha d bäst!
    Kram T

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...