Första skoldagen...

Godkväll!

Ny vecka och tillbaks till rutiner och vardag igen...jag gillar iof 'mina rutiner', men saknar 'min' solsäng, värme och salta bad.

Idag har jag och A gjort vår första skoldag, som för egen del startade med en hög puls. Är man borta 2 v från Campus så missar man massor eller rättare sagt, det finns en hel del att ta igen. Så nu har jag tio uppgifter som ska in till på onsdag och jag har fortfarande inte fått min bok. Men det var också väldigt kul att komma tillbaka till studier och fikarutiner igen:)
Så denna termin blir det företagsekonomi och privatjuridik.

A verkade också nöjd med sin skoldag och e.m med miniorerna. Imorgon ska Vi plocka med en kompis på hemvägen som går i Stenhammarskolan.

Nu går ögona i kors och jag ser knappt vad jag skriver, så.....
Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...