Same, same...

Godmorgon Lördag!

Ligger själv i 'min' solsäng och har precis lyssnat klart min första ljudbok:) F är på teori och A är uppe på rummet och spelar/leker.

Igår kväll var det första gången sen Vi kom hit, som jag längtade efter något annat än thai-mat...så en grillad majskolv och endast nudlar smakade alldeles utmärkt. Eftersom jag inte är någon riktig stor-kött-bits-fantast, så passar thai-maten mig...och jag skulle nog kunna livnära mig på bara ris och nudlar.
A har fått dille på vitlöksbröd och watermelon-shake och har väl ätit 2 glassar sen vi kom hit. Hör och häpna så har godisintaget varit ganska sparsamt...men det har med lätthet vägts upp med alla frukost-banankakor, som är helt outstanding:)

Kram från oss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...