Skola och lekkompis...

Godkväll!

Jag lämnar lilla vid skolan 8.30 varje morgon, för att sedan åka till Campus för att plugga under tiden A är i skolan. Dessa timmar går i en rasande fart, men jag trivs alldeles utmärkt med detta upplägg.

PJ-lektionen kommer dessvärre hållas på onsdag e.m men det går alldeles galant och lyssna via webben...fyndigt värre med dessa inspelade video-lektioner.
Har fortfarande inte fått mina böcker (grrrrr), men har lyssnat på de två lektioner jag har missat och ser fram emot morgondagens lektion i Fe. Eftersom jag blev registrerad först idag i PJ, så har jag massor även där att ta igen. Men kommer 'bara' att sträva efter ett godkännande i denna kurs, för att i stället lägga mera krut på företagsekonomin.

På fredag ska Vi, 10 st Campus-nördar gå på AW...ska bli riktigt kul och det är verkligen en salig åldersblandning mellan 20 - 40 år and guess who is oldest???
Men med push-up, korsett och en massa smink, så ska jag förvandla mig till en sexbomb...

Efter att jag hämtade lilla på skolan åkte vi till Stenhammarskolan för hämta upp en kompis. Sedan har det varit lek med pet-shops för hela slanten.

Nu ska jag gå ut med min Snorre, som tränar sin blåsa och är uppe på 8 h...Hejja min bästa, fina Snorrelilorre!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...