Sådan Pappa sådan Dotter...

Godkväll!

Ja,ha då sitter man själv eller nja, brevid mig ligger en utfläkt trasa vid namn Cisco...han ligger verkligen på rygg med huvudet vridet i 90 grader...Agnes somnade ifrån Robinsson och har saknat F, så mycket att hon blev alldeles ledsen...lilla skatten och inte helt ovanligt när hon är övertrött att lätt bli ledsen. Vi ringde naturligtvis till pappa, som satt i 1:a klass på väg hem från Sthlm och åt en smarrig räksmörgås...och den är du värd, min/våran bästa F.

Måste bara skriva om gårdagskvällen då F var på möte och Agnes skulle spela med sin "platta"...jag blir så full i skratt, för hon är bara så lik F (med ALLT:)) ; Men Ylva, du vet väl att inte dörren till sovrummet ska vara stängd, för då har jag för dålig internetåtkomst!!! Och var kom den kommentaren ifrån??? Och var jag till någon hjälp? Not, men jag slog numret till F och sedan fick Agnes förklara vad det var som strulade och vipps så var problemet löst...hon kommer garanterat gå i sin pappas spår, vad gällande dataintresse och musik m.m. Jag har iaf en sak inpräntat vid tidig ålder och det är kläder och läppglans, alltid något:)

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...