Kvälls-kisset avklarat...

Godkväll i stugan!

Håll nu i er, vi kollar (eller rättare sagt kanal 4 är på) fotboll och självklart kul om Svenneland vinner, vad det nu är:) I brist på annat, men den där stackars fotbollen och alla dessa kval är jämnt nu för tiden. Tacka vet jag ridsport som alla kanaler sänder så flitigt...

Ikväll hat Cisco levt rövare och varit allmänt stökig. Vill gärna bita i Agnes sockar, klänning, ja allt som finns tillgängligt. Eftersom han har varit så trött på kvällen och tyvärr mindre trött på natten, tänkte jag spinna vidare på hans bus och bestämde mig...Han ska inte få sova på kvällen!!! Aktivering på hög nivå och nu hoppas jag efter sista kiss-utgången att han ska klara natten...hann knappt in förrän han somna:)

Vågar knappt nämna det, men Agnes somnade nu...hon är en riktig kvällsmänniska. Jag skyller på dagis eftersom hon alltid somnar på vilan. Hoppas på en lika gullig solstråle-Agnes imorgon bitti när Cisco kommer in och säger Godmorgon:)


Godnatt!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...