Födelsedagsfirande och fortsatt kisspassning...

Hej Fredag!

Godförmiddag alla där ute...mina dagar har helt plötsligt blivit lite "längre" p.g.a en viss liten Cisco:) Natten har varit ok, men vid 5 väckte han mig och var spekulant på att gå ut. En helt supertrött Ylva följde så gärna med och väl ute var det iskallt och frostigt...utevistelsen gav iaf resultat i form av både kiss och en liten kringla:) Nu var frågan, vill han sova en stund till??? Yes, tur som jag denna morgon hade, sov det lilla livet ända till 7...Rekord med andra ord!!!
Men sen efter 7, har det varit fullt ös, så nu när klockan (bara) är 11.40 känns det som man har varit vaken i evigheter:) Har tyvärr skett en liten olycka även denna morgon, på badrumsmattan och då ska jag tillägga att han varit ute *massor. Nu har vi bestämt att han ska få vara i tvättstugan en liten stund varje morgon, så man hinner fixa lite annat oxå...han är ju inte helt nöjd då, men det går bättre å bättre.

Ikväll ska Vi till Vinninga för att fira två födelsebarn, eller rättare sagt, en födelsedagsgubbe och en födelsedagstjej...Bästa Kristin har fyllt 17 bast och idag fyller bäste Niclas, Hipp, Hipp, Hurra!
Cisco-trasan ska få följa med och jag håller tummar å tår att han ska sköta sig och ha koll på snorren:)

Ha en fin Fredag och
Trevlig Helg!

Kommentarer

  1. slå en knut på snorren så ska det säker gå bra.

    kram H

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...