Förberedelser för Cisco...

Godkväll!

Vilken rolig dag det har varit idag...Vi "alla" har blivit som barn på nytt och bara väntar till nästa lördag, då vi ska hämta våran nya familjemedlem Cisco (ja, det var F`s namnförslag som Vi alla tyckte passade bra:))
Som alla säger så är det oundvikligt att inte tycka om en liten valp, men valet föll direkt på lille Cisco och jag ska bombardera bloggen med bilder så fort vi får hem han:) Under resan hem blev det kanske inte helt oväntat en massa "hundprat" och efter sandvikpromenaden, där både jag och lilla hade pris att hämta gick kosan mot Arken Zoo (där jag och lilla har varit stammisar senaste veckan:)). Nu har vi handlat upp halva affären och nu fattas bara lille Cisco...

Imorgon är det måndag och Smått & Gott i Rackeby...får passa på för nästa måndag blir det att vara hemma med våran nya bebis:)

Kram!

Kommentarer

  1. Jag är så lycklig att jag ska få ett kusinbarn till. kram H

    SvaraRadera
  2. Du är bara för rolig:) Ja ett hårigare kusinbarn får man nog leta efter...allt är klart och förberett ute i tvättstugan. Nu fattas bara den lilla yrhättan.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...