Reklamation och ovanlig hårfärg...



Hej Torsdag!

Då sitter jag här igen...omklädningsrummet i månesköldskolans gympasal:) Idag är det fotboll och lilla är laddad till tänderna...

På vägen in till stan hade vi en diskussionen om hårfärg...och Agnes undrade varför hon och pappa har samma hårfärg och inte jag...då ställde jag den pedagogiska frågan; hade du oxå velat ha rött hår? "Nä, Ylva jag tycker det är synd att bara du har rött hår, men det gör inget. Det kan finnas någon mer, kanske en kille eller så"...vilken tröst för mamma Ylva's öron:)

Idag är Cisco-trisco hemma hos husse...han satt så fint å tittade vid köksfönstret när vi skulle åka...idag har jag som vanligt dammsugit golven, men dessa små fula Cisco hår finns då överallt. Undra ja om det får bli en reklamation??? Näää, vi är överförtjusta i detta lilla fällande monster och jag dammsuger mer än gärna:)

Snart är skuttis slut och det blir Mc-mat och sedan Robinsson, yeeeaaahhhh!!!

Hej svejs!

Kommentarer

  1. Ja i VÅR familj var det lika en hade mammas hår och en hade pappas hår,tur för mig.Nu är vi åter på Smögen och lövbiffen är intagen,allt i sin ordning.Morgondagens kvällsmat är KOKT,ska bli gott.Ha det så bra.//ASD

    SvaraRadera
  2. Tur det...en hummer låter ju hur gott som helst.
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...