Solig Söndag...

Hej!

Vaknade även idag till en kall och solig dag. Har precis avklarat träningen och nu ska Vi fixa oss fina till bion i eftermiddag. F jobbar och denna veckan har inte varit allt för lattjo, så ett besök på bion kan nog bli bra:) Bara inte lilla somnar, då Trassel varar i hela 1.40...

Igår kväll kollade vi på en film (och jag höll mig vaken HELA filmen:)) som inte var klar förrän 00.00...mamsen å papsen var på galej, så jag ringde och frågade om de ville ha skjuts hem. De blev glada för det och helt plötsligt var jag uppe till 01.45, när hände det sist???

Måste bara poängtera att jag å lilla kollade Anja`s åk...tycker faktiskt att det är ganska kul att kolla skidor:)


Ha en fin Söndag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...