Lite bättre...

Hej fina Fredag!

Idag har äntligen Agnes efterlängtade Bamsepaket kommit...hon hoppade av glädje vid postlådan:)
Jag har äntligen pratat några få minuter med papsen, men tyvärr funkar det inte att ringa tillbaks, grrr. Hoppas verkligen att det blir en bra lösning på detta världsproblem:)

Jag känner mig lite bättre och fått i mig lite mat. Ringde IBD-mottagningen i morse och efter min beskrivning trodde de att det var en maginfluensa. Tack för att Ni finns! Har fortfarande feber och ont i hela kroppen, men hoppas att det ska ge med sig.

Nu har i allafall resväskorna åkt fram ur garderoben och det blir nog att plocka fram lite sommarkläder i helgen.
Igår ringde ett "konstigt" nummer på mobilen och när jag svarade var det Lusbus ägare, Ni må tro att jag blev glad:) Lusbus som i år fyller hela arton bast mådde alla tiders och tanken var att de ska hit och tävla nu i mars. Det hade varit såååå kul att träffa min bästa, älskade Lusbus, men det får förhoppningsvis bli en annan gång.
Annars var han sig precis lik, men jag antar att åldern börjar ta ut sin rätt med ett och annat grått hårstrå.


Trevlig helg!

Kommentarer

  1. Konstigt att det inte fungerar har kommer telefonnumret en gang till 0857860825 och det ar den som Sture ringde till dig pa. Har ikvall varit ute och firat Leifs 60 arsdag som infaller pa sondag.Vi har atit jattegott pa en restaurang pa stranden med jatte god mat.Dagen har varit UNDERBAR badat hur manga ganger som helst.Nu har vi tagit avsked av Lagessons for de aker hem i morgon.Vad ar det erat hotell heter det skulle vara kul om vi kommer forbi det och veta namnet.Nu ska du se att du blir battre det tar ju nagra dagar att aterstalla sig efter en sadan pers.

    SvaraRadera
  2. Jag kan ju alltid åka och titta på Lusbus när han tävlar och ta lite kort, om du vill.
    kram H

    SvaraRadera
  3. Helene; vore jättesnällt...

    Mamsen; Jag har provat att ringa så många gånger att jag kan numret utantill, men varje gång så går det fram en signal och sedan tutar det upptaget.
    Kul att Ni har det bra och trevligt att träffa bekanta det första Ni gör:)
    Vårt hotell heter Chada Resort & Spa...Vi LÄNGTAR massor och Lill-morven har redan packat sin Bamseväska...
    Jag känner mig lite bättre, men magen är öm och helt uppblåst och fortfarande feber samt ont i hela kroppen. Idag har jag ätit lite i allafall:)
    SAKNAR att prata med Er!!!

    Massor av STORA Kramar från F.Y.A

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...