Alla hjärtans dag...

Godkväll!

I har vi varit i Rackeby på Smått och Gott. Efter lunchen åkte jag till stan för att handla...firade Alla hjärtans dag med goda semlor och sedan gick jag å Agnes till lilla Juwel. Kylan tog emot, men med overall och två fleecetröjor höll man värmen ganska bra:) Agnes var så nöjd när hon äntligen fick rida en sväng. Var så längesen att jag tappat räkningen och nu var det inte så poppis att jag skulle "leda" Juwel...hade Agnes fått välja skulle jag stå vid ingången till paddocken:) Känner igen mig själv från ridskolan då en kille med keps ALLTID skulle leda och jag bara hata det:) Nu sträckte jag mig så pass att jag "bara" gick brevid:) Agnes är totalt orädd och smackar på redan pigga Juwel som alltid är på hugget, Vart ska detta sluta??? Det blir pacemaker för mig och jag börjar förstå mammas nervositet när jag red:)

Efter Juwel-besöket ville Agnes bada och jag körde ett träningspass...nu har vi kollat programmet med familjerna som har många barn och vid fem över nio sov lilla som en stock.

I morgon gör vi ett nytt försök med dagis och hoppas på en "hel" vecka, då det var ett bra tag sedan...

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...