Ridning och vurpa...

Hej!

I eftermiddags var vi iväg till Juwel igen. Medan Agnes har fullt upp med att bära runt på alla fyra katter så mockade jag hos Juwel. Känns lite skumt att skriva det, men ibland kan jag nästan sakna att mocka skit...faktiskt ganska rogivande:)
Juwel fick sig en liten omgång med saxen innan sadeln och tränset åkte på. Även idag hade Agnes strikta regler om att jag inte skulle leda, utan bara gå brevid. "Nu är Du min lärare mamma, så det är bra om du kollar hur jag kör som min lilla morv kallar det:)

När vi var klara och skulle gå därifrån gjorde jag en riktig praktvurpa...tur att man har en mjuk stuss:) Agnes vek sig dubbel av skratt (undra vem hon brås på:))

Nu ligger skatten brevid oss i soffan och sover gott...och jag ska kolla vidare på Fuskbyggarna.

Godkväll!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...