Dagis, städ och thaibuffè...

Då var milen avklarad och det känns finemang. Håll nu i Er, men idag har lill-morven varit på dagis...hade varit bra med besöket på brandstationen och sedan fick de även ängamat till lunch...en stående favorit hos Agnes och fråga mig inte vad det är i denna speciella soppa:)

Jag har gått och städat i lugnan ro och det har varit rena semestern för min hjärna och själ:) Har även varit och ätit en god thaibuffè med bästa kusin-vitamin. Magen är fortfarande mätt och jag ljuger inte om jag skriver att tallriken säkert vägde 2kg (och Ylva var duktig och åt upp allt:))

Nu ska jag förbereda maten ikväll som ska bli kotletter, men ingen 2kg tallrik:)


Thingeling!

Kommentarer

  1. Mycket god lunch men höjdpunkten var nog när du la dig ner på soffan och gjorde sit-ups, och inte såg hur gubben vid bordet brevid tittade lite konstigt.
    kram k-v

    SvaraRadera
  2. Du menar väl inte att jag har gjort bort mig igen??!!

    Jag såg inget i allafall:) Han kanske fick inspiration...

    Kram D.B

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...