Fredag...

Vaknade idag till en snöstorm som bara eskalerar och för tillfället är sikten inget vidare.

Jag har nu torkat golvet igen...och förhoppningsvis ska mattan tillbaks som lilla Agnes spydde ner igår kväll. F har ju utvecklats med ett bättre luktsinne och igår blev det ett och annat sprayande med GANT-deospray:) Jag har redan vant mig vid den härliga doft och känner inte så värst mycket...men då är en annan uppväxt med hästskit och tål en del:)
Återigen vem är det mest stake i??? Kvinnan eller Mannen??? Jag röstar för KVINNAN!

Idag åkte Ulf, Sabina och barnen till Alperna, hoppas de får en fin vecka med mycket skidåkning...

En annan kul grej som jag råkade ut för idag var att lilla Glenna bajsade i mitt nytvättade hår...en sån där kletig grön-vit bajskorv, sitter numera utsmetad i mitt hår. Undra om jag ska tvätta om håret eller hoppas på en bra protein-behandling för håret...det tål att tänkas över.


Hej så länge!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...