Nagelvård...

God kväll!

Nu sitter jag och lilla i soffan för att titta på Bygglov. F körde vi in till stan då det vankades lite galej, kul för han. Jag var oxå välkommen, men känner mig så förkyld och när man pratar låter det som man har mega-polyper:)

Vi passade på att hämta med mat från Mc Donkan och nu sitter vi/JAG med en mer eller mindre utspänd buk. Jag har förhoppning på att kunna starta upp med träningen till helgen...då har jag typ en månad på mig att bli smal å smärt..förutsättningarna känns verkligen optimala:)

Angående mina naglar som idag skulle fixas till lite, slutade med ett extra besök nu på kvällen. Jag hade fått för mig att dels korta dem lite till samt lägga på ett korall-liknande nagellack. Sagt och gjort, längden kändes bra och färgen likaså. Var bara det att färgen ville liksom aldrig torka riktigt (var säkert inte purfärskt). Väl hemma blev nagel efter nagel skrapad och då hade jag ändå varit försiktig...jag ringde och sa som det var och var självklart välkommen tillbaks för att fixa i ordning dem. Nu är det traditionell lack på som jag klarar av:)

Jag är annars så nöjd med naglarna och inga frostsprickor, bara det är värt allt:)

Nu ska jag natta en liten skatt som jag hoppas kan gå till dagis i morgon...

Kramar från oss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...