Ny vecka och nya tag...

Hej Måndag!

Idag är ingen vanlig måndag...för idag fyller kära kusin-vitamin år, Grattis på Din dag!

För övrigt har nog måndagen liknat en vanlig Måndag för mig och Agnes. Dagens Rackeby-pyssel ska jag lägga upp en blid på lite senare.

Nu har jag gått lite över gränsen, men det är värt att prova...gäller Foppaskor. Agnes och även jag å F har alltid köpt billiga och väldigt plastiga på Smögen. Men nu ska de "riktiga" Crocs-dojjorna få bekänna färg och se om de lever upp till förhoppningarna:)

Nu är mamsen å papsen på väg till Landvetter och vidare mot Krabi... härligt för dem och det innebär att det "bara" är två veckor kvar innan Vi drar:)

Nu ska här tränas...

Kramar!

Kommentarer

  1. Så sant som det är sagt, ingen vanlig måndag. Tackar.
    Vi har precis haft ett trevligt litet kalas och blev helt plötsligt mycket trött. Sängen och min bok väntar snart.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Mysigt!

    Jag hämtar upp dig på den vanliga platsen vid samma dax, eller?!

    Sovgott, kram.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...